Temperaturen är hög uti kroppen,

Och så är man sjuk också. Det var väl typiskt. Redan igår kände jag mig hängig och trött, och febern var ett faktum. Men i morse när jag vaknade hade jag 38,3 graders feber och huvudet värkte, så jag trodde att det skulle gå av! Tobias mådde inte heller så bra, så vi har varit hemma från skolan idag. Vi gjorde våfflor till frukost, som vi åt när klockan var kvart över ett. Jaja, lite sen frukost kanske :)

Vid halv sju ska vi till torö, och vi blir hemma från skolan imorgon med. Men jag måste krya på mig, för imorgon ska jag rida Socka, och på fredag Lanciro. ♥

Give me some credit
Postat av: siri

krya påre gumms! pusspusspusspuss!

2009-01-21 @ 17:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0