Långpromenad, fika & film



Lördag;
Vi vaknade vid tio. Jag hävdade att Rebecka hade tagit hela sängen, hela natten, men hon hävdade motsatsen. Hm, undra vem som hade rätt, troligsvis hon. Jag är känd för att sova i framstupa sidoläge. Tobias kallar det för att jag sover makaron. Så länge jag kan minnas har jag gjort det, kanske beror på att jag har astma och det är lättare att andas så? Nä, jag vet faktiskt inte.
Vi åt frukost och gick sedan ut med hundarna. Vi gick på långpromenad runt Nynäs och var borta i två timmar. Då hade vi även hunnit hem till Tobias och sparkat upp honom ur sängen. :)
När vi kom tillbaka, blev det mest tv-tittande och för Beckas del, en del dator. Sedan fick vi för oss att vi skulle fika. Så vi tog bussen till Kullsta Café och beställde in massor med gott. Jag tog en varm choklad med vispgrädde, en ljummen blåbärspaj med vanlijsås och en kokosboll. Rebecka tog en kopp kaffe, en semla och en kärleksmums.
Vi satt och fikade i två timmar, och hade det allmänt mysigt. Vi diskuterade bland annat hur många hästar, det har passerat Herrhamra genom tiderna. Jag har ju hållt till på Herrhamra i 7 år iår.
Ska skriva ett inlägg om min historia där, och alla hästar.
När vi kom hem till Rebecka igen, blev det tv och senare lite mat. Vi åkte sedan och mötte Tobias, eftersom jag skulle hem till honom.

På kvällen hände inte så mycket, jag och Tobias tittade på Madagascar 2, den var jättebra!

Give me some credit
Postat av: siri

aah! madagaskar!! älskart! "how far are we behind? 6 to 9 months. 69 months!!? 6 TO 9 months!" haha älskart, som sagt! :D kul att du har kul gumman min! pusspusspuss

2009-01-27 @ 23:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0