Lite om mig,



Vad gjorde du kl 8 i morse:
   Jag var i köket och snackade med Luis & Pelle
Vad gjorde du för 15 minuter sedan:     La mig i sängen
Det sista du sa högt:     DOOOOORIS !!
Vad var det senaste du köpte :     En stor godispåse på kvantum i helgen typ.
Vad är det för färg på din ytterdörr:    Träfärgad :)
Vad är det för väder hos dig just nu:    Snö och plusgrader, stjärnhimmel och fint :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:    Absolut !
Sover du tungt:     Väldigt tungt!
Drömmer du mycket:    Ja, mycket och ofta.
Mardrömmar:    Ibland så..
Vilket ämne är roligast i skolan:    Restaurang B och Livsmedelskunskap :)
Favoritklädsel:    leggins är det nya liksom :)
Favoritlåt just nu:    Way Back Into Love
Vad ser du om du tittar åt höger:    Min Airsonett & ett fönster
Vad gör dig glad just nu:   Tobias & Siri ♥
Vad ska du göra härnäst:   Läsa en massa bloggar :)
Höger- eller vänsterhänt:    Höger
Humör just nu:    Lite småledsen. 
Klädsel just nu:    Leggings och tröja.
Musik just nu:   Way Back Into Love
Sommarplaner 2009:   Bli brun kanske :)
Hur många kuddar sover du med:    Två finns i sängen, men jag sover bara med en.
Spelar du nåt instrument:    Blockflöjt :)
Morgon- eller nattmänniska:    Natt
Vilka är viktigast för dig:   Tobias, vänner och familj :)
Bio eller promenad:    Beror helt på :)
Är du kittlig:     Som bara den!
Snarkar du:    Fråga Tobias, men jag tror det, pratar i sömnen med. Plus att jag sover makaron!
Stjärntecken:    Våg
Vad vill du jobba som?:    Kostvetare kanske :)
Stökigt eller städat?:     Städat
Vad gör du om du får hicka?:     Garvar
Vad längtar du mest efter just nu?:     Tobias! ♥
Hur svarar du i hemtelefonen?:     Hej, det är Sara
Hur svarar du i mobiltelefonen?:     Beror på vem det är,
Antal timmar sömn inatt?:     Typ 2, höll ju på att dö!
Sov du ensam?:      Nää
Vem sov hos dig senast?:    tobias ♥
Vad ser du fram emot?:     Till Siri kommer imorgon :) ♥
Vad vill du ha just nu?:     En omtanke :)
Vilken buss åker du oftast?:    852, 854
Vilken årstid är det nu?:    Vinter :D
Har du varit kär?:     Ja
Är du kär nu?:    Som faaan !  ♥


Give me some credit
Postat av: Siri

du e gullig du min lilla gullunge!!!

2009-01-13 @ 21:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0