Fritiden som blir,

Men vad ska jag ta mig till om min fina Disus åker? Jag får väl rida Sockis lite mer, och kanske börja hjälpa någon annan också. Någon som behöver någon hjälp?
Jag är liksom van att rida två-tre hästar om dagen, och nu kommer det bli en häst två gånger i veckan? Usch!
Och vilken fritid jag kommer få, vad ska jag göra då? Och vad ska jag göra för alla pengar? Livet är hårt.

Give me some credit
Postat av: Nette

för de pengarna kan du komma hit till skåne och hälsa på och se på någon av våra krogshowar, som jag e med i :D puss saknar dig!

2009-03-31 @ 22:36:35
Postat av: sanna

Halloj! Hur har det gått med Disa? Just nu vet jag hur det känns att ha mycket fritid eftersom ingen av hästarna är hos mig. Ska dock till gotland i helgen och ta hand om Kardelia! =)

2009-04-06 @ 10:57:17
URL: http://krumben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0