God morgon, bloggen!

Ja god morgon eller något sådant. Halva dagen har ju faktiskt redan gått, och här sitter jag och äter frukost. Jag somnade nog inte förrän klockan två igår natt, så det var skönt att äntligen få sova ut. Sova bort halva dagen som skulle ha inneburit tävling. Men saker blir inte alltid som man vill eller hoppas. Jag får nog satsa på nästa tävling, måste kolla upp när den är.

Vad händer idag då? Nä, inget speciellt faktiskt. Det blir stall som vanligt och jag ska mocka åt Debbie idag, så det blir väl fyra boxar att mocka, om inte Marie har varit ute än. Jag brukar alltid mocka Sockas box om jag hinner före Marie, eftersom att när man ändå är igång så spelar en extra box ingen roll.
Senare ikväll så ska jag kanske få träffa Tobias, det beror på hur ont han har, men det skulle vara väldigt kul om jag fick åka dit.

Nä, nu är yoghurtskålen uppäten och jag ska snart dra till stallet, vi hörs när jag kommer hem !

Give me some credit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0