Hemma igen,

Nu är jag hemma igen från stallet. Marie & Linnea var där så jag behövde inte mocka åt Socka idag. Marie hade uppmärksammat benskydden Socka fått av mig också, och hon tackade så mycket. :)
Nu har vi precis fikat med bullar och kakor - och hur gick det med det där att bara äta sånt på helger? Ajust det, det är ju söndag idag !
Nu ska jag gå ut till mitt hus, och städa lite, fixa lite tvätt & vänta på att Tobias ringer mig, som han lovade att göra. Men än så länge så har jag inte hört något. Men men, om han vill att jag ska komma, så får han ta och ringa :)



It's amazing how you can speak right to my heart
Without saying a word, you can light up the dark ♥

Give me some credit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0